Prawa pacjenta
Wszelkie uwagi dotyczące pracy Przychodni prosimy zgłaszać Kierownikowi – Włodzimierzowi Ponto: tel. +48 914145227
Podajemy kontakt do Biura Rzecznika Praw Pacjenta
- ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa tel. 800-190-590
Zgodnie z art.29 ust.1 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (DZ.U.z 2020r. poz. 849,z pózn. zm.) podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych przechowuje dokumentację medyczną przez okres 20 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu poza wyjątkami wymienionymi w tymże artykule.
Informujemy, że NZOZ Przychodnia Rodzinna w świetle tych przepisów dokonuje systematycznej segregacji dokumentacji i przeznacza do zniszczenia. Jednocześnie informujemy, że może być ona wydana pacjentowi, jego przedstawicielowi ustawowemu lub osobie upoważnionej na podstawie pisemnego wniosku. Jest to usługa odpłatna wysokości zgodnej z aktualnymi przepisami.