Przychodnia w czasie epidemii
07.04.2020
DLA PAŃSTWA BEZPIECZEŃSTWA I CIĄGŁOŚCI ŚWIADCZENIA USŁUG OBOWIĄZUJĄ W PRZYCHODNIACH DO ODWOŁANIA NASTĘPUJĄCE ZASADY:
- Każdemu pacjentowi zgłaszającemu chęć wizyty udzielamy teleporady. W ramach teleporady wydawane są e-recepty i e-zwolnienia.
- Rejestrujemy wyłącznie telefonicznie . Zamknięte drzwi przychodni są barierą chroniącą pacjentów i personel przed wejściem osoby zakażonej.
- W wyjątkowych przypadkach pacjenci po przeprowadzeniu telefoniczniej ankiety wchodzą do przychodni na umówioną godzinę pojedynczo.
- Do odwołania zawieszone są badania profilaktyczne i szczepienia za wyjątkiem profilaktyki poekspozycyjnej.
- Wizyty domowe są realizowane tylko w wyjątkowych przypadkach, po poradzie telefonicznej, gdy jest to bezwzględnie konieczne. O tym, czy wizyta może być zrealizowana decyduje w każdym przypadku lekarz.
Jeżeli wystąpią u państwa kaszel, duszność, gorączka nie wolno przychodzić do przychodni czy jechać na SOR.
NALEŻY ZADZWONIĆ POD NUMER CAŁODOBOWEJ TELEFONICZNEJ INFOLINII PACJENTA
- 800 190 590
LUB DO POWIATOWEJ STACJI EPIDEMIOLOGICZNEJ W GRYFINIE
- TEL. 91 416-23-43
Obecnie linie telefoniczne naszych Przychodni bywają przeciążone, więc prosimy o cierpliwość, Państwa sprawa na pewno zostanie załatwiona.
16.06. Jeżeli personel medyczny zdecyduje o Państwa osobistym stawiennictwie w Przychodni istnieje konieczność przyjścia z osłoną na usta i nos. Zwolnienie z tego obowiązku można uzyskać jedynie po wyjaśnieniu uzasadnionych okoliczności podczas rejestracji.